Feedback fra pitch P2

2024-03-17

Feedback fra pitch på P2


  • INGEN INFO/ADFÆRDSKAMPAGNER

  • Løsningsforslag og ikke løsninger

    • Det man indfører vil skabe nye problemer i stedet for, hvilket man skal være opmærksom på.

  • Kig mere hvad på har i stedet for at markedsføre genbrugsbutikker

  • Vær opmærksom på hvad forbrugernes problemer er ikke hvad verdens problemerne er

  • Folk lyver, kig på hvorfor!?

  • Data over, hvor meget bæredygtigt genbrug er i forhold til almindelig tøjkøb.

  • Hvor ofte bruger folk så det genbrugstøj, som de køber?

  • Vores hjemmeside skal vise et bedre overblik over vores proces, som de andre synes lød spændende, men ikke kunne se.

  • Lav et visuel overblik over, hvad folk siger f.eks. at de er skide gode til at gå i genbrugstøj, og så rent faktisk vise det ved at tage al tøj ud af vedkommendes skab og se, hvor meget der rent faktisk er fra genbrug.

  • Det skal blive mere konkret nu - det er for bredt

  • Pas på ikke at lægge problemer ned over hovedet på dem, men blive ved med at forholde os til de problemer, vores brugere oplever.

  • Lav en løsning hvor man bygger adfærdsændringen ind ubevist for brugeren - lad vær med at lave om på folk.

  • Mangler vi et scenarie eller en user-journey ligesom den ene gruppe som havde taget folk med gennem en genbrug

  • Godt at være bevidst om sine egne fordomme. Måske vi skulle lave en liste så vi er obs på tingene

  • Sjov ide med QR-kode (fra en anden gruppes præsentation)

  • Undgå ressource man

  • Løsningerne er ikke så vigtige som processen - pas på med ordet løsning som om det er den eneste løsning i verden.

  • Vær opmærksom på egen rolle under interview/observation


Gruppe 5, hold 2 - Liv, Helene, Anders og Louise
Brugerdrevet design, F24
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang