Feedback fra pitch P2
Feedback fra pitch på P2
INGEN INFO/ADFÆRDSKAMPAGNER
Løsningsforslag og ikke løsninger
Det man indfører vil skabe nye problemer i stedet for, hvilket man skal være opmærksom på.
Kig mere hvad på har i stedet for at markedsføre genbrugsbutikker
Vær opmærksom på hvad forbrugernes problemer er ikke hvad verdens problemerne er
Folk lyver, kig på hvorfor!?
Data over, hvor meget bæredygtigt genbrug er i forhold til almindelig tøjkøb.
Hvor ofte bruger folk så det genbrugstøj, som de køber?
Vores hjemmeside skal vise et bedre overblik over vores proces, som de andre synes lød spændende, men ikke kunne se.
Lav et visuel overblik over, hvad folk siger f.eks. at de er skide gode til at gå i genbrugstøj, og så rent faktisk vise det ved at tage al tøj ud af vedkommendes skab og se, hvor meget der rent faktisk er fra genbrug.
Det skal blive mere konkret nu - det er for bredt
Pas på ikke at lægge problemer ned over hovedet på dem, men blive ved med at forholde os til de problemer, vores brugere oplever.
Lav en løsning hvor man bygger adfærdsændringen ind ubevist for brugeren - lad vær med at lave om på folk.
Mangler vi et scenarie eller en user-journey ligesom den ene gruppe som havde taget folk med gennem en genbrug
Godt at være bevidst om sine egne fordomme. Måske vi skulle lave en liste så vi er obs på tingene
Sjov ide med QR-kode (fra en anden gruppes præsentation)
Undgå ressource man
Løsningerne er ikke så vigtige som processen - pas på med ordet løsning som om det er den eneste løsning i verden.
Vær opmærksom på egen rolle under interview/observation