Indsigter

2024-03-01

Indsigter efter runde 1 af feltarbejde

Ligheder:

Dansk produceret giver en god fornemmelse.

Dem som køber mest og måske har det største klimaaftryk er også dem, som er mest bevidst om deres klimaaftryk.

Folk tror ikke de køber særlig meget tøj, men når man går dem lidt i sømmende med det, køber de mere end de tror (måske det dobbelte).

Behov mod lyst


Interessant

Emilie prøver lidt at skjule hendes forbrug og vil gerne vise frem når hun køber genbrug (også Phillip). Folk vil gerne fremstå "bedre"/mere klimabevidste end de er (gælder alle), og folk vil gerne være bedre/mere klimabevidste, men gør ikke noget aktivt (gælder alle).


Gruppe 5, hold 2 - Liv, Helene, Anders og Louise
Brugerdrevet design, F24
Drevet af Webnode Cookies
Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang